Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vodeće države EU vode neprijateljsku politiku prema Srbiji

Komentari (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 01 jun 2013 23:26
seljak bezemljaš
Gospodin Ković je napisao DIZRAELI I ISTOČNO PITANjE. Izuzetna knjiga.
Preporuke:
66
3
2 subota, 01 jun 2013 23:37
Bojan, PRIŠTINA
Ne, ne ne. Mi vodimo neprijateljsku politiku sami protiv sebe, a vodeće Eu države su se samo priključile.

Zakon prirode, predatori uvek kidišu na onoga koje najslabiji i najmanje spreman da se brani.

Država ne pada s neba, ima stotine naroda na planeti ali nema svaki narod svoju državu, mi se sa ovom našom igramo i ćoramo ko da nam je sa neba pala.
Preporuke:
72
6
3 nedelja, 02 jun 2013 08:07
Sila nuždu menja
Cenjeni Miloše,
interesuje me Vaš stav po dva pitanja:
1.dokle će Rusija biti u stanju da"zalegne"iza Sirije,u zaštiti njenih(i Rusije i Sirije)interesa,imajući u vidu Sirijska očekivanja od,bratske Rusije(bratske,simbolično obzirom da nisu niti jedan narod,niti jedna vera)?
2.Dokle će Turska gledati u dvorište Balkana(eufemistički Jugoistočne Evrope),imajući u vidu najnovija dešavanja u Turskoj(kome"gori"pod nogama,toga briga za komšiju i"učiteljicu istoriju")?
Preporuke:
22
4
4 nedelja, 02 jun 2013 08:08
Slučajno ili namerno?
Vuka Stefanovića Karadžića nije pomenuo. A ni ćirilicu?
Preporuke:
21
21
5 nedelja, 02 jun 2013 09:09
Jelena
Svaka cast! Studiozno,istorijski argumentovano i najvaznije dostojanstveno.
Preporuke:
49
3
6 nedelja, 02 jun 2013 11:14
Rumija
Bravo, ovakvi ljudi su potrebni srbskom narodu!
Preporuke:
52
4
7 nedelja, 02 jun 2013 12:04
Jovan Anastasijević
Dok je Rusije, traje i “Istočno Pitanje“ i kontinuitet britanske anti-ruske politike. Poraz Rusije u Krimskom ratu je, objektivno, bio i kraj statusa Rusije kao najjačeg suparnika za status svetske sile, i – ma kako paradoksalno zvučalo, Rusija se, objektivno posmatrano, nikada od tog poraza (ni do danas) nije definitivno oporavila. Treba se nadati da hoće, ali srpski neizlečivi rusofili koji maštaju da do toga mal`te ne sutra dolazi (ako već i nije), nemaju nikakvu predstavu o stvarnim, ogromnim unutrašnje – i spoljnopolitičkim problemima sa kojima se Rusija danas suočava. Tome treba dodati i ranjivost i jednostranost njene zastarele industrije i ekonomije zasnovane skoro isključivo na eksploataciji energetskih resursa. Za rešavanje toga su potrebne decenije mirnog razvoja i upornog rada – a Zapad čini sve da to onemogući, i za sada ima uspeha u tome. Rusija je stalno u defanzivi. U svemu tome, na Srbiju se gleda kao na neugodni prirepak Rusije, kome se ne sme poklanjati nikakvo poverenje.
Preporuke:
30
13
8 nedelja, 02 jun 2013 12:10
Konobar
Ako je Parlament Evrope podržavao Oto fon Habzburga bez jednog glasa protiv onda je stvar kristalno jasna, i nema tu velike analize politike naših prijatelja. U svojim govorima je pokojni Oto uporno zagovarao ideju Habzburga da će na Balkanu biti trajan mir samo kada Srbija bude od Vranja do Dunava. Na toj osnovi je napisana Rezolucija o Kosovu koju je Parlament EU usvojio 19.01.2011 u Strazburu. Na tu sednicu je pozvan kao gost Mićunović sa delegacijom Skupštine Srbije da svima bude jasno o čemu se radi.Rezolucija za "razgovore" sa šiptarima u tački 7 je jasna - vlada mora da rasformira srpske paralelne strukture kako južno tako i severno od Ibra i bude kooperativna kod uvođenja zvaničnih struktura. Rezoluciju je prihvatila Tadićeva vlada sa potpredsednikom Dačićem i "razgovori" su počeli 8 marta 2011. Kada se promeni Ustav i Vojvodina dobije prava po Ustavu iz 1974, zadatak je završen i EU će posle voditi prijateljsku politiku.
Konačno se našao ko će to da sprovede i eto nama sreće.
Preporuke:
55
5
9 nedelja, 02 jun 2013 12:32
Ioann Dubinjin
“Rusija će podržavati Srbe do trenutka dok, recimo, u vreme Sanstefanskog mira 1878. godine, ne zaključi da su Bugari možda važniji za njihove interese…” (?).Rusiji je od značaja bio isključivo GEOGRAFSKI POLOŽAJ Bugarske – teritorija «zajahuje» Bosfor i Dardanele – koji zatvaraju Rusiji izlaz u Sredozemlje – i, naravno Konstantinopolj (mašta o «Trećem Rimu»). Srbija takav položaj nema, zato je i (bila i ostaje) od drugostepenog značaja. Inače – čak i vatreni ruski slovenofili su na slovenske narode Balkana – naročito na pravoslavne, gledali bez nekog diferenciranja kao na Slovene (Slavяne), i tu podela na Srbe, Bugare, (Crnogorce – jer i oni su pominjani kao takvi) nije bila od primarne važnosti. Rusija se «najbliže» - ali samo na izgled, približila posedovanju Konstantinopolja – na papiru, 1915 g., kada joj je Antanta to obećala. Tada je i ruski poslanik u Beogradu, knez Trubecki bio predviđen za ruskog guvernera Konstantinopolja. To je ostalo neostvareno, jer Antanta i nije bila iskrena.
Preporuke:
28
4
10 nedelja, 02 jun 2013 12:34
ustaška propaganda
Lako je, međutim, izvikivati parole jer na delu neće biti lako uspostaviti prijateljske odnose između, pre svega, Srbije i Hrvatske, odnosno Srbije i Velike Albanije koja se pred našim očima stvara.

Zašto "Velika Albanija", a ne "Velika Hrvatska"?

Samo u Bljesku i Oluji zatrto je više krajiških sela nego što na Titovom Kosmetu ima srpskih i albanskih zajedno.
Pre Pavelića i Tita tamo je i znatno više naroda živelo.
Preporuke:
44
4
11 nedelja, 02 jun 2013 12:57
jbgbgd
Istina je najjače oružje i ne može je utuliti nikakva režimska pirotehnika, šeici, "prijatelji" Hojzgeni, koferčići i bajčetinska snoviđenja...
Preporuke:
37
4
12 nedelja, 02 jun 2013 13:06
Sima
Bravo Mišo! Ovakvi intelektualci kao ti su nasušno potrebni napaćenoj zemlji Srbiji. Drago mi je da svoju naučnu misao temeljiš na svim onim vrednostima i načelima koje smo sticali od samog početka školovanja. Na tebi je da ih oplemeniš novi saznanjima i proslediš novim generacijama.
P.S. Oprošten ti je onaj volej loptom po sred lica od pre 20 i nešto godina. Šala...
Preporuke:
32
3
13 nedelja, 02 jun 2013 14:02
Branislav G. Romčević
Izvanredno lucidna razmišljanja mladog (za mene) gospodina Kovića. Slažem se da je ključna sizuaciona reč KULTURA, a u okviru nje, odbrana i ponovno ustoličenje SRPSKE ĆIRICE.
Preporuke:
29
1
14 nedelja, 02 jun 2013 14:13
boban
"Da li je oporavak ekonomije naš nacionalni interes?"
Koje mudro pitanje!
Ne ,nije vazno sto je ekonomija unistena.
Sta biva sa covekom koji sve rasproda ,prokocka i popije?Gde on spava?Sta jede?Kojim poslom mu se bavi cerka?
Preporuke:
20
1
15 nedelja, 02 jun 2013 14:14
Majstor
Miloš Ković je odličan istoričar koji je u zadnje vreme počeo da se javno osvrće i na neke političke teme - u kakvom je stanju srpska nacionalna situacija ovako nešto ne treba da čudi i dobro je da ljudi ovakvog profila mogu da daju svoj doprinos promišljanju teških problema. S druge strane, šteta je što se njihov glas ne čuje dovoljno daleko i neki poluintelektualci sa raznih Sega Mega univerziteta formiraju srpsku strategiju i u spoljnoj i u unutranjšoj politici a da pravi stručnjaci nisu ni konsultovani. Nadam se da će ljudi poput Miloša Kovića, Miloša Jagodića, Ljubodraga Dimića i drugih češće naći vremena da se oglase povodom političkih problema koji pritiskaju Srbiju.
Preporuke:
33
1
16 nedelja, 02 jun 2013 15:05
Sroljub Savić
Da, osnovno pitanje Srbije je -"šta i gde, sad?"
Ako nastavimo da pre svega, govorimo o prijateljstvu
i neprijateljstvu država, odnosno vlada, odgovor
nećemo naći.
Mi, u Srbiji, i oni koji pretenduju da definušu
strategiju i obezbede osnove za vođenje politike, moramo poznavati "sebe". Geostrateški položaj,
svoje stanovništvo, geografiju, resuse (gde, opet
su prvi, ljudi), opšte i uporedno stanje.
Sledi poznavanje okoline-susednih država o naroda
(i neizbežno, njihove istorije, bez omalovažavanja),
pa, Evrope (jer smo iu njoj).
Shvatanje Velike Britanije i SAD, možda mora biti,
pri sutno u svim pojašnjavanjima, od nas do Evrope.
Neophodno je shavatiti i prihvatiti kobnu ulogu
britanskog imperijalističkog duha i konstanti
njihove strategije i moći. Pri tome, ni država V.B.,
kao ni državna administracija SAD, ne smeju se
zameniti sa svarnim silama.
V.B. (kao i SAd) je vidljivi nosilac vekovima nepromenjene strategije-osvajanja resursa sveta, a
posebno, Rusije. D1
S. Savić
Preporuke:
10
2
17 nedelja, 02 jun 2013 15:41
Blagoje
"Nažalost, Srbija tradicionalno kasni u svojoj spoljnoj politici. Devedesetih je vodila politiku kao da Hladni rat još traje, a dvehiljaditih, naročito u poslednjih nekoliko godina kao da je u Kremlju još na vlasti Jeljcin, a ne Putin".
Ključna misao koja govori da u zadnjih dvadeset godina sve radimo naopako.
Preporuke:
22
3
18 nedelja, 02 jun 2013 15:45
Srboljub Savić
D2
Iz te konstante i nepromenjenog duha, desili su se najkrupniji događaji u Evropi i svetu. na prostoru preko koga vode putevi geografskih elemenata sprovođenja strategije i prostora u funkciji okruženja Rusije.
/Dokaz: munjeviti prijemi u EZ i NATO, nespremnih država, bivšeg bloka Varšavskog pakta./
Međutim, daleko bitnije po nas, je okupacija EZ i stvaranje strukture, kojom će dominirati i vladati Nemačka (koju je odabrala sila i SAD), drugi, velike države (iako je V.B. više van), dok su u trećem krugu, ostale.
/Da je tako, treba shvatiti NATO, grubo NE, formiranju zajedničke vojske EZ i činjenicu da jedino Nemačka, usred krize, ima najveći stepen zaposlenosti, u dugom periodu i danas./
Takođe, Turska (posebno bitna i za nas i Rusiju) uživa neprekidno "prijateljstvo" V.B. koje nije bitno pomućeno, ni posle teških žrtava na Galipolju, u 1-om sv. ratu.
U konstantnoj strategiji, posebno prema Rusiji, Turska se tretira konstantno-kao "prijateljska",
a Srbija, ni u NATO
S. Savić
Preporuke:
7
0
19 nedelja, 02 jun 2013 15:59
milo
Tačno je da moć SAD-a opada ali da bi Rusija mogla ispuniti nastali vakum nevjerujem!Komunizam je svojevremeno bio ideologija koja je mogla naći pristalice širom svjeta što je sovjetska rusija iskoristila za ekspanziju i postala imperija! Današnja Rusija nema ideološku i vrijednosnu osnovu da svijetu pa i Srbiji ponudi nešto novo.Ona sve više podsjeća na Saudijsku Arabiju!Taj njen sibir je obična pustinja i tamo osim nafte i gasa nema ništa, pustinja je i u duhovnom i u intelektualnom pogledu :)!Zapamtite da prema demografskim trendovima Rusija neide u pravcu ekspanzije!!Čak se ponašaju i gore od amerikanaca!NPR ako u Rep.Srpskoj pronađu naftu do 2020. će u njen budžet uplatiti 40 miliona eura :)Znam ja da bi Srbima bilo draže da ih Rusija ekspoloatiše ali za neku širu ekspanziju oni nemaju kapacitet ni unutrašnji konsenzus!
Preporuke:
12
19
20 nedelja, 02 jun 2013 18:05
Nesa
Hvala Bogu, imamo mlade i pametne intelektualce, kao sto je prof.Kovic.Za njih, kao i za mene, nije u suprotnosti da covek istovremeno bude nacionalista i evropejac. Ovakvi ljudi bi trebalo da budu vise prisutni u javnosti, na tribinama na kojima se narodu otvaraju oci da ne veruje svemu sto govore politicari i njima skloni mediji.
Preporuke:
15
1
21 nedelja, 02 jun 2013 21:29
Gordana
Profesor Kovic je neko ko vraca veru da ce nov generacije imati od koga da nauce nesto , da cene i vole svoju zemlju i narod. Strah me hvatao od uticaja njegove koleginice, favorita NVO, B92 i ostalih "dobronamernika" koja je izjavljivala i obrazlagala da smo mi GENOCIDNI narod jos od Prvog Srpskog Ustanka do dansnjih dana.
Svakavih bljuvotina smo se naslusali od razularenih necasnih ljudi iz nase sredine!
Preporuke:
12
0
22 nedelja, 02 jun 2013 22:10
Drinko Končarević
Mali narodi dok su bili u jednoj državi (SFRJ) imali su priliku da zajedničkim snagama budu neki faktor u međunarodnim odnosima. Po Spartaku, "zajedno smo jači". To je odbačeno.Raspad SFRJ uništio je ovu mogućnost te ona ostaje samo želja ... Pitanje je da li i Srbija danas, može nešto da uradi, obzirom da je snage spolja, zajedno sa snagama iznutra, cepaju. Stanje u Srbiji je danas kao na nekom brodu koji na oplati ima mnogo rupa. Umesto da začepe rupe (ojača Srbija) i spreče prodor vode, posada priča kako će srećno doploviti do prve luke (eu) i prepustiti se ugodnom životu u luci koja je mnogo daleko, nedostižna, neizvesna. A što se tiče broda, pa valjda će biti dobro (daće Bog). Manimo se nacionalnog romantizma, ljubavi sa ovom ili onom politikom. U politici ljubavi nema, postoji samo interes. Svi moramo zasukati rukave i prionuti poslu u protivnom i mala oluja će nas zbrisati ...
Preporuke:
13
0
23 nedelja, 02 jun 2013 23:00
Dino Zoranić
Spas Srbije je na Istoku!
Preporuke:
9
2
24 nedelja, 02 jun 2013 23:12
seljak bezemljaš
Više puta sam navodio tri naslova iz knjige gospodina Kovića DIZRAELI I ISTOČNO PITANjE.

Kupiti Crnu Goru
Tvrdoglava drskost Srbije
Sramna srpska invazija

Iako deluju kao da su vezana za "devedesete" sva tri naslova odnose se na period iz 1876.g., na ustanak u Bosni i srpsko turski rat 1876.g.

Srpska istorija se dešava u okvirima onog što se naziva ISTOČNO PITANjE.
To počinje posle turskog poraza ispred Beča 1683 i Karlovačkog mira 1699.g.
Velika Britanija, Pruska, Francuska ,Austrija i Rusija bore se za nasleđe evropskog dela Turske.
u OKVIRU TOGA SRPSKI NAROD SE KOPRCA DA STVORI TEMELj ZA DRŽAVU (USPELO 1803-1805)I DA NA TOM TEMELjU STVORIMO DRŽAVU SA SVIM SUNARODNICIMA.

Zbog već 1718 u austrijsko turskom ratu izražene verske netolerancije Srbi, hteli ne hteli moraju da se obraćaju Rusiji. Računa se da je Austrija izgubila rat sa Turskom 1739 godine zbog nipodoštavanja srpskih interesa i Srba vojnika koji čine glavninu snaga u austrijskoj vojsci.
nastavak
Preporuke:
10
0
25 nedelja, 02 jun 2013 23:46
Turas
M.Ković je imao lošeg pitača da bi opus poznavanja materije bio pred nama potpunije iskorišćen.Stiče se utisak da je nestručan intervju .Ne drži se,gospodin iz "V.Novosti"kontinuiteta već kao da hoće da preskakanjem na razne teme izbegne suštinu.Gospodinu Koviću i pored ovoga sve čestitke.
Preporuke:
6
0
26 ponedeljak, 03 jun 2013 02:06
zlatan
Autor indirektno priznaje da se Rusima ne da mira. Zato covek tu i tamo i navija za njih.A ne zato sto ce nekoga da isprase!?
Bivsi australski premijer Paul Keating je izjavio da "ako je iko u istoriji covecanstva zasluzio da ga se ostavi na miru ,to je Rusija"
Novi Svetski Poredak je silovanje Rusije.OPET!
Preporuke:
6
0
27 ponedeljak, 03 jun 2013 11:29
brm
srpski doktor nauka a pametno zbori! na ovo dugo nisam naišao.
Preporuke:
3
7
28 ponedeljak, 03 jun 2013 11:31
brm
Zašto "Velika Albanija", a ne "Velika Hrvatska"?
zato što Hrvatska nije do Drine a Albanija je na korak do Vardara
Preporuke:
3
10
29 ponedeljak, 03 jun 2013 14:16
brm
Milo
" Današnja Rusija nema ideološku i vrijednosnu osnovu da svijetu pa i Srbiji ponudi nešto novo"

preciznije - imala je putinizam - zastupništvo suvereniteta slobodnih nacija, na tragu ideoloških okvira koje povezuju raznorodne države BRIKS-a ali ga je napustila pre par godina, predizbirnim govorom Putina, zbog neizlečive bolesti imperijalizma.. . ali vi to ne pratite, vi ste potpuno zaslepljeni ..(ne vi Milo, nego komentatori ovog sajta autošovinisti i ne više ni rusofili nego rusoseksualci..
Preporuke:
0
6
30 ponedeljak, 03 jun 2013 15:20
doda
Balkan balkanskim narodima hahaha tu smo corbu okusili...Pozdrav iz Republika e Kosoves, nema vishe nazad.
Preporuke:
14
11
31 ponedeljak, 03 jun 2013 18:36
SERBON
Jako dobar i patriotski tekst profesora Milosa!Obuhvaceni su objektivno svi segmenti savremenog srpskog drustva,balkanske prilike kroz istoriju,neizvesna situacija u EU,konstantno neprijateljsko delovanje prema Srbiji najjacih zemalja EU i SAD,naivnost srpske elite u procesu priblizavanja Srbije Evropskoj Uniji.Ja bih samo dodao da u trenutnoj situaciji SAMO RUSIJA SRBIJU SPASAVA i da u tom pravci treba baciti najjace srpske karte!Sa uvek lukavom i dvosmislenom zapadnom politikom uvek je dobro pomalo blefirati!
Preporuke:
2
1
32 ponedeljak, 03 jun 2013 19:28
ustaška propaganda
@brm
zato što Hrvatska nije do Drine a Albanija je na korak do Vardara

Oko Vardara ne žive Srbi.

Oko Une su donedavno živeli.
Banja Luka - Knin, 200 km, sve srpska sela i gradići.
Glina - Knin, 250 km, praktično sve srpska sela i gradići.

U Beogradu se sistematski prikriva šta su te zveri uradile.
Preporuke:
11
4
33 sreda, 05 jun 2013 08:45
Milos Stankovic
Sjajna zapazanja Milosa Kovica, kao i uvek.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner